Informujemy, że w związku z aktualizacją systemu SAP - Fiori, system będzie niedostępny w godzinach 17:00 - 20:00 w dniu 3.12.2024 (wtorek).
Informujemy, że z uwagi na planowane prace konserwacyjne w Zapasowym Centrum Przetwarzania Danych w dniach 2-6. września 2024 r., w godzinach od 16:00 w poniedziałek do 23:00 w piątek występuje podwyższone ryzyko przerw w dostępie do usług IT.
Informujemy, że z uwagi na planowane prace konserwacyjne systemu zasilania elektrycznego na Kampusie Centralnym w dniach 9-10. sierpnia 2024 r., w godzinach od 16:00 w piątek do 23:00 w sobotę, podstawowe centrum przetwarzania danych UW będzie wyłączone. W związku z tym występuje podwyższone ryzyko przerw w dostępie do usług IT. Podczas prac system SAP, Fiori oraz udziały na dyskach sieciowych będą niedostępne.
Informujemy, że 20.02.2024 od godziny 21:00 - 02:00 będą prowadzone prace serwisowe w sieci optycznej.
Podczas prac w następujących budynkach wystąpią przerwy w dostępie do sieci UW:
Jeżeli nie korzystają Państwo z generatora kluczy jednorazowych (tokena), który pozwala na zdalne połączenie do systemów zarządzania uczelnią (m.in. SAP / USOS) przez VPN (https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiInternetVPN/) prosimy o jego zwrot. Token proszę włożyć w kopertę i przekazać za pośrednictwem Kancelarii Ogólnej do Helpdesku UW, bud. CIUW, p.105.
Jednocześnie przypominamy, że z uwagi na bezpieczeństwo w przypadku zagubienia tokena należy to niezwłocznie zgłosić w systemie JIRA (https://it.jira.uw.edu.pl/servicedesk/customer/portal/15/create/418) lub dziale IT Państwa jednostki (https://it.uw.edu.pl/pl/kontakt/).
Informujemy, iż z powodu awarii u dostawcy usług firmy Netia połączenia przychodzące na numery stacjonarne UW z zakresu numeracji 33000 - 34999 mogą być niedostępne. Trwają prace naprawcze przez serwis operatora.
W dniach od 07.11.2023 do 10.11.2023 w związku z pracami elektrycznymi na Kampusie Centralnym istnieje podwyższone ryzyko wystąpienia przerw w dostępie do usług IT.
W dniach od 20.09.2023 godz. 05.00 do 21.09.2022 do godz. 16.00 w związku z pracami konserwacyjnymi w serwerowni w budynku CENT istnieje podwyższone ryzyko wystąpienia przerw w dostępie do usług IT.
Uprzejmie informujemy, że w dniu 23.08.2023 w godz. 14:00 -24:00 odbędzie się aktualizacja systemu USOS oraz powiązanych z nim aplikacji (np. USOSweb, USOSadm Java, APD, EVA, Ankieter) do wersji 7.0.0.
W podanym terminie mogą występować przerwy w dostępie do ww. systemu USOS i aplikacji.
Przepraszamy za utrudnienia
Informujemy, że z uwagi na prowadzone prace konserwacyjne zasilania elektrycznego na Kampusie Centralnym
w dniach 4-5 sierpnia 2023 r. w godzinach od 16.00 (piątek) do 22.00 (sobota) będą występowały przerwy w dostępie do poniższych usług:
– dostęp do Internetu na Kampusie Centralnym
– telefonia stacjonarna na Kampusie Centralnym
– USOS/USOSweb/APD/UL/IRK
– SAP
– Sharepoint
– hosting stron www
Informujemy, że o godzinie 4:10 nastąpiła awaria przełącznika szkieletowego. W czasie awarii mogą wsytępować problemy z dostępem do sieci Internet. Trwają prace nad przywróceniem łączności.
Następujące budynki nie mają dostępu do sieci UW:
AKTUALZIACJA: Łączność została przywrócona o godzinie 9:38.
Od dnia 1 sierpnia 2023 wprowadzone zostaną nowe limity przechowywanych danych w usługach Google UW. Więcej informacji.
W dniu 30. czerwca 2023 zostanie wyłączona usługa VPN PulseSecure. Wszystkich użytkowników prosimy o migrację na platformę VPN GlobalProtect. Więcej informacji o usłudze VPN
W dniu 12. kwietnia (środa) w godzinach 20-24 planowane są prace sieciowe w węźle szkieletowym.
We wskazanych godzinach mogą występować krótkie przerwy w dostępie do sieci w następujących budynkach:
[AKTUALIZACJA] Prace zostały zakończone o godzinie 22:20
Informujemy, że o godzinie 7:01 nastąpiła awaria przełącznika szkieletowego. W czasie awarii mogą wsytępować problemy z dostępem do sieci Internet. Trwają prace nad przywróceniem łączności.
Następujące budynki nie mają dostępu do sieci UW:
AKTUALIZACJA: Łączność została przywrócona. W późniejszym terminie zostaną przeprowadzone kolejne prace naprawcze w celu usunięcia pierwotnej przyczyny awarii.
Informujemy, że o godzinie 9:48 nastąpiła awaria przełącznika szkieletowego na Kampusie Szturmowa. Łączność zapasowa została uruchomiona o godzinie 9:58.
W czasie awarii wszytskie budynki na Kampusie Szturmowa nie miały dostępu do sieci UW m.in.:
Informujemy, że z uwagi na prowadzone prace rozbudowy serwerowni w Centrum Nowych Technologii, dnia 12/01/2022 (czwartek) istnieje ryzyko wystąpienia utrudnień w dostępie do niektórych usług.
Jednocześnie informujemy że prowadzone prace nie będą miały wpływu na działanie poniższych serwisów:
Dnia 28/10/2022 pomiędzy godziną 14:00 a 15:30 mogły występować problemy dotyczące dostarczania wiadomości email spoza UW do skrzynek w domenie @adm.uw.edu.pl. Wszystkie wiadomości których dotykał problem zostały dostarczone około godziny 16:20.
W bieżącym roku akademickim wszyscy pracownicy i studenci UW mają możliwość korzystania z rozszerzonej licencji Zoom pozwalającej na prowadzenie spotkań do 300 uczestników bez ograniczeń czasowych. W celu uzyskania licencji prosimy o skorzystanie z serwisu mojekonto.uw.edu.pl.
Do osób posiadających konta w serwisie Zoom zarejestrowane na adresy mailowe w domenach @uw.edu.pl oraz @student.uw.edu.pl nie przypisanych do licencji UW zostaną przesłane maile z informacją o sposobie podniesienia licencji.
Informujemy, że w dniach od 20.09.2022 godz. 05.00 do 22.09.2022 do godz. 16.00 w związku z przerwami w dostępie do prądu w serwerowni w budynku CENT będą występowały przerwy w dostępie do usługi webhostingi, niektóre strony nie będą dostępne.
Informujemy, że w dniach od 03.08.2022 godz. 18.00 do 04.08.2022 godz.6.00 odbędzie się aktualizacja systemu USOS do wersji 6.8.0, oraz powiązanych z nim aplikacji:
W podanym terminie wymieniony wyżej system i aplikacje mogą być niedostępne.
Przepraszamy za utrudnienia.
Informujemy, że z uwagi na prowadzone prace konserwacyjne zasilania elektrycznego na Kampusie Centralnym w dniach 5-6 sierpnia 2022 r. w godzinach od 16.00 (piątek) do 22.00 (sobota) będą występowały przerwy w dostępie do poniższych usług:
Prosimy o aktulizację aplikacji SAP Gui do najnowszej wersji SAP Gui 7.70.
Wszelkie informacje związane z instalacją oprogramowania dostępne są na stronie: https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiSAPPomoc/
Brak aktulizacji aplikacji może powodować błędy w korzystaniu z niektórych funkcji systemu SAP.
w dniu 16. lutego (środa) w godzinach 20:00-04:00 planowane są prace w sieci szkieletowej Uniwersytetu Warszawskiego.
We wskazanych godzinach będą występowały krótkie przerwy w dostępie do wszystkich centralnych usług informatycznych, m.in.:
[AKTUALIZACJA]
Prace zostały zakończone zgodnie z harmonogramem.
w dniu 26. stycznia (środa) w godzinach 20-24 planowane są prace sieciowe w węźle szkieletowym w budynku Hoża 69.
We wskazanych godzinach mogą występować krótkie przerwy w dostępie do sieci we wszystkich budynkach podłączonych do w/w węzła, m.in.:
[AKTUALIZACJA]
Prace zostały zakończone o godzinie 23.
W dniu 9. grudnia (czwartek) w godzinach 20-24 planowane są prace sieciowe w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec.
We wskazanych godzinach mogą występować krótkie przerwy w dostępie do sieci we wszystkich budynkach podłączonych do w/w węzła, m.in.:
Uprzejmie informujemy, że w dniach 02-03.12.2021 przprowadzona zostanie migracja zapasowego centrum przetwarzania danych UW. W ramach prowadzenia prac nie są przewidziane przerwy w świadczeniu centralnych usług informatycznych jednak jest to czas podwyższonego ryzyka wystąpienia awarii.
Uprzejmie informujemy, że w ramach platformy Zoom dostępnej dla pracowników Uniwersytetu od dnia 1.12.2021 zostanie wprowadzony 3 miesięczny limit okresu przechowywania nagrań ze spotkań on-line. Na stronie https://zoom.us/ istnieje możliwość dostępu do zgromadzonych nagrań.
W związku ze zmianą modelu licencjonowania usługi Google Workspace for Education (G Suite for Education) od 01.01.2022 w ramach posiadanej przez Uniwersytet Warszawski licencji przestanie funkcjonować możliwości nagrywania spotkań prowadzonych przez Google Meet.
Od piątku 2021-11-05 występują cykliczne problemy z synchronizacją USOS - USOSWeb, problem został zgłoszony do producenta oprogramowania(MUCI).
Aktualizacja 2021-12-10: Problemy z synchronizacją USOS - USOSWeb został usunięty.
W dniu 03.11.2021 w godz. 14:00 - 22:00 odbędzie się aktualizacja systemu USOS oraz powiązanych z nim aplikacji (m.in. USOSweb, USOSadm Java, APD, SRS) do wersji 6.7.1.
W podanym terminie będą występowały przerwy w dostępie do ww. systemu USOS i aplikacji.
W dniu 20.09.2021 w godzinach 12:00 - 17:00 występowały problemy z dostępem do centralnych usług informatycznych spowodowne awarią przełącznika szkieletowego.
W dniu 22.09.2021 (środa) prowadzone będą prace konserwacyjne instalacji elektrycznej w budynku CNBCH UW obejmujące również pomieszczenia zapasowej serwerowni dla usług centralnych. W ramach prowadzenia prac nie są przewidziane przerwy w świadczeniu centralnych usług informatycznych jednak jest to czas podwyższonego ryzyka wystąpienia awarii.
W dniach 15.09.2021 - 16.09.2021 (środa - czwartek) prowadzone będą prace konserwacyjne instalacji elektrycznej w budynku CENT UW obejmujące również pomieszczenia zapasowej serwerowni dla usług centralnych. W ramach prowadzenia prac nie są przewidziane przerwy w świadczeniu centralnych usług informatycznych jednak jest to czas podwyższonego ryzyka wystąpienia awarii.
Około godziny 9:30 (31.08.2021 r) awarii uległo łącze zapewniające usługi głosowe w zakresie numeracji 20000 – 27999 brak połączeń przychodzących i wychodzących na numery miejskie.
Awarię naprawia serwis Netia S.A. (dostawca usług)
[AKTUALIZACJA]
Awaria została usunięta około godziny 14:30
W związku z ostatnią aktualizacją MacOS niezbędna może okazać się również aktualizacja klienta VPN Pulse Secure. Najnowszą wersję Pulse Secure można pobrać z https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiInternetVPN/.
Do aktualizacji zachęcamy wszystkich użytkowników VPN niezależnie od systemu operacyjnego.
Informujemy, że w dniu 12.07.2021 o godz. 12:00 zostanie wymieniony certyfikat serwera uwierzytelniającego w sieci eduroam. Po zmianie certyfikatu system operacyjny może Państwa ostrzec i poprosić o weryfikację nowego certyfikatu. Nowy certyfikat jest dostępny na stronie: https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiInternetWiFiEduroam/
Informujemy, że w dniach 07.07.2021 godz. 14:00 - 08.07.2021 godz. 06:00 odbędzie się aktualizacja systemu USOS oraz wszystkich powiązanych z nim aplikacji (np. USOSweb, USOSadm Java, APD, SRS, Ankieter) do wersji 6.7.0.
W podanym terminie będą występowały przerwy w dostępie do ww. systemu USOS i aplikacji.
Przepraszamy za utrudnienia. (DAK, DSK)
Informujemy, że w dniu 19.05.2021 o godzinie 23:00 rozpoczną się prace w sieci szkieletowej Uniwersytetu Warszawskiego prowadzone przez Pion IT. Zakończenie prac planowane jest 20.05.2021 o godzinie 02:00.
We wskazanych godzinach nie będą dostępne następujące usługi:
[AKTUALIZACJA]
Prace zostały zakończone zgodnie z planem.
Informujemy, że we wtorek w dniu 29. grudnia w godzinach 10-12 planowane są prace sieciowe w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec.
We wskazanych godzinach mogą wystąpiąć przerwy w dostępie do sieci, we wszystkich budynkach podłączonych do w/w węzła, m.in.:
[AKTUALIZACJA]
Prace zostały zakończone o godzinie 10:30
Prosimy wszystkich użytkowników korzystających z aplikacji PulseSecure (VPN) o aktualizację do nowej wersji. Linki do pobrania aplikacji znajdziesz na stronie: https://it.uw.edu.pl/pl/vpn/
Instalator sam wykryje starszą wersję i zrobi aktualizację nie usuwając konfiguracji. Jeżeli miałeś zapisane hasło w aplikacji to zostaniesz poproszony o ponowne jego podanie.
W przypadku pytań lub problemów proszę o kontakt z działem IT właściwym dla Twojej jednostki: https://it.uw.edu.pl/pl/kontakt/
Z powodu zalania budynku pokuratorskiego (dawny CIUW) nie będzie dostępu do internetu na Kampusie Krakowskie Przedmieście. Dodatkowo w związku z koniecznościa pilnego wyłączenia głównej serwerowni wszystkie usługi świadczone z tej lokalizacji są niedostępne. Będziemy Państwa informować o postępach prac.
W dniu dzisiejszym wystąpiły 2 awarie przełącznika w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec o godzinie 13:50 oraz 17:20. W związku z powyższym zdecydowaliśmy się na wykonanie zaplanowych na jutro prac mających na celu wyelimnowanie przyczyny problemu.
Obecnie nie ma dostępu do sieci w następujących budynkach:
[AKTUALIZACJA]
Prace zostały zakończone około godziny 20:30.
Informujemy, że w poniedziałek w dniu 8. czerwca w godzinach 18-20 planowane są prace sieciowe w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec.
We wskazanych godzinach wystąpią przerwy w dostępie do sieci, we wszystkich budynkach podłączonych do w/w węzła, m.in.:
[AKTUALIZACJA]
Prace zostały odwołane.
Około godziny 15:30 wystąpiła awaria w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec. Wszystkie budynki podłączone do tego węzła obecnie nie mają dostępu do sieci, m.in.:
Obecnie trwają prace nad usunięciem awarii.
AKTUALIZACJA 2020-05-11: Awaria została usunięta około godziny 16:30.
Informujemy, że w dniu 27.02.2020 prowadzone będą prace konserwacyjne sieci komputerowej Uniwersytetu Warszawskiego.
W związku z tym 27.02.2020 w godzinach 20:00 - 02:00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług:
Około godziny 4:00 (2019-09-22) uległ awarii przełącznik szkieletowy obsługujący łączność internetową Kampusu Służewiec.
AKTUALIZACJA 2019-09-22: Łączność internetowa została przywrócona ok godziny 9:00. Urządzenie pracuje z ograniczoną przepustowością. Przeprowadzone zostaną dodatkowe prace serwisowe po dostawie części zamiennych.
AKTUALIZACJA 2019-09-26: Awaria została usunięta. Urządzenie pracuje z pełną przepustowością.
W związku z aktualizacją certyfikatu eduroam na Uniwersytecie Warszawskim, na części urządzeń mogą pojawiać się proby o zaufanie nowemu certyfikatowi.
Szczegóły nowego certyfikatu:
Subject: C = PL, L = Warszawa, O = Uniwersytet Warszawski, CN = eduroam.uw.edu.pl
Issuer: C = NL, ST = Noord-Holland, L = Amsterdam, O = TERENA, CN = TERENA SSL CA 3
Serial Number: 05:cd:91:0e:bc:7d:7b:e3:e6:00:06:fe:27:fc:f8:d1
SHA1 Fingerprint=19:1B:73:7A:D3:D4:0A:80:04:21:E2:B3:32:F4:9F:71:F2:87:A0:E3
AKTUALIZACJA: Nowy termin prac elektrycznych na Kampusie Centralnym 09-10.08.2019
Informujemy, że z uwagi na prowadzone prace konserwacyjne zasilania elektrycznego Kampusu Centralnego UW w dniach 09-10.08.2019 w godzinach od 16.00 (piątek) do 18.00 (sobota) usługi poniżej wymienione będą niedostępne:
– dostęp do Internetu na Kampusie Centralnym
– HMS
– USOS/USOSweb/APD/UL/IRK
– SAP
– Sharepoint
– usługi poczty e-mail
– hosting stron www
– telefonia VoIP
W dniu 28.06.2019 r. około godziny 18:00 wystąpiła awaria zasilania w budynku MIM Banacha 2. Jeżeli sytuacja utrzyma się mogą wystąpić problemy z łącznością internetową dla budynków Kampusu Ochota.
AKTUALIZACJA 18:40: Zasilacze awaryjne węzła MIM rozładowały się. Nie działa łączność internetowa kampusu Ochota.
AKTUALIZACJA 19:05: Zasilanie w budynku MIM zostało przywrócone. Połączenia internetowe działają poprawnie.
W Domu Studenta Nr 1 występuje awaria sieci komputerowej obejmująca zasięgiem kilka pięter. Awaria dotyczy zarówno sieci kablowej jak i WiFi.
AKTUALIZACJA: 2019-06-21 Próba naprawy sieci nie powiodła się, ze względu na brak możliwości dostępu do węzła sieci komputerowej.
AKTUALIZACJA: 2019-06-25 Awaria została usunięta. Przyczyną awarii był brak zasilania elektrycznego w węźle sieci komputerowej.
W zawiązku z awarią zasilania elektrycznego w węźle sieci szkieletowej UW - Hoża 69 mogą wystąpić problemy z łącznością internetową i telefoniczną dla następujących jednostek UW:
Dom Studenta nr 6 - Radomska 11, Warszawa
Obserwatorium Astronomiczne - al. Ujazdowskie 4, Warszawa
Ogród Botaniczny UW - - al. Ujazdowskie 4, Warszawa
Instytut Anglistyki – budynek przy ul. Hoża 69, Warszawa
Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji – Podchorążych 20, Warszawa
Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego – ul. Hoża 69, Warszawa
Wydział Pedagogiczny - Mokotowska 16/20, Warszawa
Europejskie Centrum Edukacji Geologicznej – Korzecko 1C, Korzecko
AKTUALIZACJA: 2019-06-17 godz. 10:30 Wszystkie łącza działają poprawnie.
Informujemy, w dniu 23 maja 2019 r. w godzinach 18.00 - 21.00 z uwagi na konserwację systemu telefonii VoIP na UW mogą występować kilkuminutowe przerwy w dostępie do usług głosowych.
Informujemy, że w dniu 12.02.2019 będą prowadzone prace w sieci szkieletowej Uniwersytetu Warszawskiego prowadzone przez Pion IT UW. W związku z tym 12.02.2019 w godzinach 18:00-00:00 usługi Internetu oraz telefonii (IP i tradycyjnej) nie będą dostępne dla jednostek/budynków:
Dom Studenta nr 6 - Radomska 11, Warszawa
Obserwatorium Astronomiczne - al. Ujazdowskie 4, Warszawa
Instytut Anglistyki – budynek przy ul. Hoża 69, Warszawa
Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji – Podchorążych 20, Warszawa
Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego – ul. Hoża 69, Warszawa
Wydział Pedagogiczny - Mokotowska 16/20, Warszawa
Narodowe Centrum Badań Jądrowych – ul. Hoża 69, Warszawa
Europejskie Centrum Edukacji Geologicznej – Korzecko 1C, Korzecko
W związku z planowanymi w dniu 30.10.2018 pracami elektrycznymi w budynkach Wydziału Zarządzania UW przy ulicy Szturmowej 1/3 wystąpią okresowe problemy z dostępem do Internetu i telefonii VoIP na Kampusie Szturmowa.
Wyłączenie prądu planowane jest na godz. 21:00 i potrwa ok. 60 minut.
Szanowni Państwo,
prosimy o kierowanie wszelkich zgłoszeń adresowanych do Działu Sieci Komputerowych za pośrednictwem nowego portalu JIRA:
https://zgloszenia.jira.uw.edu.pl
Uprawnienia do zakładania zgłoszeń w kolejkach DSK ograniczone są do sekcji IT jednostek UW. Do portalu należy logować się kontem Active Directory – login i hasło można zweryfikować na: https://mojekonto.uw.edu.pl/moje-konto/
Z poważaniem
Dział Sieci Komputerowych
Informujemy, że w dniu 17.10.2018 będą prowadzone prace w sieci szkieletowej Uniwersytetu Warszawskiego prowadzone przez Pion IT UW. W związku z tym 17.10.2018 w godzinach 18:00-00:00 wymienione poniżej usługi nie będą dostępne:
AKTUALIZACJA: Prace skończono planowo
Od 17.09 obserwujemy ataki DDoS skierowane w usługę uniwersyteckiego webhostingu. W związku z powyższym mogą wystąpić problemy z dostępnością zamieszczonych na nim stron www. Poinformujemy Państwa gdy problem zostanie rozwiązany.
AKTUALIZACJA 27.09.2018: Ataki wolumetryczne DDoS poskutkowały problemami z dostępnością w godzinach 06:00-10:00
W dniu 8.08.2018 około godziny 16.00 wystąpiła awaria systemu USOS. W związku z powyższym do czasu usunięcia awarii niedostępne są usługi związane z systemem USOS: USOS/USOSweb/APD/UL/IRK.
Informujemy, że z uwagi na prowadzone prace konserwacyjne zasilania elektrycznego Kampusu Centralnego
w dniach 27-28 lipca 2018 r. w godzinach od 16.00 (piątek) do 12.00 (sobota) usługi poniżej wymienione będą niedostępne:
Informujemy, że z uwagi na prowadzone prace konserwacyjne zasilania elektrycznego Kampusu Centralnego w dniach 18-19 maja 2018 r. w godzinach od 16.00 (piątek) do 12.00 (sobota) usługi poniżej wymienione będą niedostępne:
W dniu 13.02.2018 r. około godziny 10:40 wystąpiła awaria zasilania na kampusie Służew. W związku z powyższym występują problemy w dostępie do sieci Internet dla budynków i jednostek:
Informujemy, że w dniu 12.02.2018 będą prowadzone przez Pion IT prace w sieci szkieletowej Uniwersytetu Warszawskiego. W związku z tym 12.02.2018 w godzinach 19:00-00:00 wymienione poniżej usługi nie będą dostępne:
Zespół IT UW
W dniu 05.02.2018 r. około godziny 12:30 wystąpiła awaria zasilania na kampusie Ochota. W chwili obecnej urządzenia sieci szkieletowej pracują na zasilaniu awaryjnym.
W przypadku utrzymywania się awarii zasilania mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług na kampusie Ochota.
Informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne zasilania elektrycznego w budynku d. CIUW w dniu 13 stycznia 2018 r. (sobota) od g. 8.00 do g. 22.00 usługi poniżej wymienione będą niedostępne:
dostęp do Internetu na Kampusie Centralnym
HMS
USOS/USOSweb/APD/UL
SAP
Sharepoint
usługi poczty e-mail
hosting stron www
Prace prowadzone będą przez Biuro Techniczne UW
W dniu 11.01.2018 r. około godziny 06:30 wystąpiła awaria zasilania w budynku Wydziału Zarządzania – Szturmowa 1/3. W związku z powyższym mogą występować problemy z telefonią VoIP oraz w dostępie do sieci Internet dla budynków i jednostek przyłączonych do lokalnego węzła sieciowego, a w szczególności:
Łączność internetowa na kampusie Służew została przywrócona około godziny 9:00. Prace związane z naprawą instalacji elektrycznej trwają nadal i kolejne przerwy są niewykluczone.
W dniu 08.01.2017 r. około godziny 13:03 wystąpiła awaria przełącznika sieciowego w budynku Hoża 69. W związku z powyższym występują problemy w dostępie do sieci Internet dla budynków i jednostek przyłączonych do lokalnego węzła sieciowego, a w szczególności:
##[AKTUALIZACJA]
Awaria została usunięta około godziny 13:43
Około godziny 12:30 nastąpiła awaria poczty ADM. Przyczyną awarii jest atak z wykorzystaniem błędów w oprogramowaniu Microsoft. Obecnie trwają prace nad ustaleniem dokładnej przyczyny problemu. Poinformujemy Państwa gdy problem zostanie rozwiązany.