Projekt VIM - Vendor Invoice Management
Elektroniczny obieg faktur na Uniwersytecie Warszawskim.
W grudniu 2022 został wprowadzony pilotażowy system elektronicznego obiegu faktur VIM na Uniwersytecie Warszawskiem (VIM Projekt VIM - Vendor Invoice Management).
Pilotaż był prowadzony w jednostkach organizacyjnych: Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Wydział Psychologii, Wydział Zarzadzania, Centrum Nowych Technologii UW.
Obecnie system VIM obowiązuję we wszystkich działach gospodarczych UW.
Logowanie do systemu akceptacji faktur odbywa się przez stronę: https://vim.sap.uw.edu.pl/. (login i hasło jest tożsame z poświadczeniami do portalu SAP https://portal.sap.uw.edu.pl/ )
Filmy instruktażowe SAP VIM dostępne na dysk, dostęp za pomocą adresu @uw.edu.pl
Komunikat Kwestora nr 6/2023 z dnia 6 września 2023 roku w sprawie zasad użytkowania VIM (e-obieg)
Kody kreskowe do faktur należy zamawiać poprzez system zgłoszeń JIRA (dostęp do serwisu kontem Active Directory) Zamówione rolki będą wysyłane przez Kancelarię ogólną do wskazanych w zgłoszeniu osób.