Projekt VIM - Vendor Invoice Management

Elektroniczny obieg faktur na Uniwersytecie Warszawskim.

W grudniu 2022 został wprowadzony pilotażowy system elektronicznego obiegu faktur VIM na Uniwersytecie Warszawskiem (VIM Projekt VIM - Vendor Invoice Management).

Pilotaż był prowadzony w jednostkach organizacyjnych: Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Wydział Psychologii, Wydział Zarzadzania, Centrum Nowych Technologii UW.
Obecnie system VIM obowiązuję we wszystkich działach gospodarczych UW.

Niezbędne informacje dotyczące m.in. konfiguracji VIM, instrukcji użytkowania, najczęściej zadawanych pytań opublikowane zostały na dysku

Logowanie do systemu akceptacji faktur odbywa się przez stronę: https://vim.sap.uw.edu.pl/. (login i hasło jest tożsame z poświadczeniami do portalu SAP https://portal.sap.uw.edu.pl/ )

Filmy instruktażowe SAP VIM dostępne na dysk, dostęp za pomocą adresu @uw.edu.pl

Komunikat Kwestora nr 6/2023 z dnia 6 września 2023 roku w sprawie zasad użytkowania VIM (e-obieg)

Kody kreskowe do faktur należy zamawiać poprzez system zgłoszeń JIRA (dostęp do serwisu kontem Active Directory) Zamówione rolki będą wysyłane przez Kancelarię ogólną do wskazanych w zgłoszeniu osób.